(1)
කිසිවෙකුට නොදැනෙන්නාක් මෙන්.
(2)
උගුරට නොදැනෙන පරිදි බෙහෙත් ගිලින්නාක් සේ.
(3)
අනුන්ගේ බලකිරීම ඉටු කරන්නාක් මෙන්.
(4)
යමක් වසන් කරන්නාක් මෙන්.
(1)
කෙනෙකු රවටන බොරු බස්.
(2)
කෙසේ වත් විශ්වාස කළ නොහැකි දේ.
(3)
ඇදහීමට තරමක් දුෂ්කර කරුණු.
(4)
අල්ල මත පැලවෙන දේ.
(1)
සෘජු ආකාරයෙන්.
(2)
ඔහෙන් වරෝ යන ලෙසින්.
(3)
ව්යාංග්යයෙන්.
(4)
කෙනෙකුට නොදැනෙන අයුරින්.
(1)
පරීක්ෂණය.
(2)
නිරීක්ෂණය.
(3)
අධීක්ෂණය.
(4)
අන්වේෂණය.
(1)
ශබ්දෝච්චාරණය.
(2)
සුඛෝච්චාරණය.
(3)
සාවද්යෝච්චාරණය.
(4)
අනුච්චාරණය.
(1)
ප්රමුඛත්වය.
(2)
ප්රභලත්වය.
(3)
යෝග්යත්වය.
(4)
උච්තත්වය.
(1)
අනුරාධපුරය, අවිස්සාවේල්ල, අම්පාර, අඹේවෙල.
(2)
රත්නපුරය, රන්ටැඹේ, රන්දෙණිගල, රතුපස්වල.
(3)
කඩුවෙල, කතරගම, කන්කසන්තුරේ, කල්මුනේ.
(4)
ගල්කිස්ස, ගල්ගමුව, ගම්පොල, ගනේමුල්ල.
(1)
වීරෝදාර, මර්දනය, ප්රතිඵල, ප්රස්තාවනාව.
(2)
දර්ශන, විමර්ශණ, ඝර්ෂණ, තීක්ෂණ.
(3)
නර්ථන, නිශ්ශංකමල්ල, ලංකේශ්වර, වර්ධනය.
(4)
නින්දාලාප, කර්ණරසායන, සංශරණය, ප්රතිලාභ.
(1)
අභූත, විවෘත, අලියා, නිවරදි.
(2)
අලියා, අභූත, විවෘත, නිවැරදියි.
(3)
විවෘත, අලියා, නිවැරදි, අභූත,
(4)
අලියා, අභූත, නිවැරදි, විවෘත.
(1)
අන්යාර්ථ සමාසය ට ය.
(2)
විශේෂණ සමාසය ට ය.
(3)
විභක්ති සමාසය ට ය.
(4)
අව්ය සමාසය ට ය.
(1)
දරුවෙක්, මම, දෙවඟනක්, ලේඛකයෝ.
(2)
ළමයින්, මිනිසා, වඳුරෙක්, ශිෂ්යාවක.
(3)
මා, බඹකු, නයෙක්, ගුරුවරු.
(4)
ධාවකයෙක්, නිළියක්, තා, දිවියෙක්.
(1)
ප්රාසාංගික.
(2)
ප්රසාංගික.
(3)
ප්රාසංගික.
(4)
ප්රසංගික.
(1)
සම්බන්ධ.
(2)
ආධාර.
(3)
සම්ප්රදාන.
(4)
කර්ම.
(1)
ප්රමාණවත්.
(2)
පරිණත.
(3)
පළල්.
(4)
ගැඹුරු.
(1)
ඝාතනය.
(2)
මුලිනුපුටා දැමීම.
(3)
උදුරා දැමීම.
(4)
ඡේදනය.
(1)
දත් වලින් හටගන්නා.
(2)
තොල් වලින් හටගන්නා.
(3)
දත්වලින් හා බෝට්ටුවෙන් හට ගන්නා.
(4)
දත්වලින් හා තොල්වලින් හට ගන්නා.
(1)
තද්ධිත - සිරිමත්, දිරිමත්, කුල්මත්, ඉසුරුමත්.
(2)
සන්ධි - නිලුපුල්, වමත, දබරගිල්ල,පුරගන.
(3)
කෘදන්ත - නැටිලි, පැනිලි, දිවිලි, විමසිලි.
(4)
විධි ක්රියා - බලව, කරවු, කියග, දුව.
(1)
ලෝපය ආදේශය, ආගමය, දීර්ඝය.
(2)
කණ්ඨජ, අණ්ඩජ, තාලුජ, මූර්ධජ.
(3)
ත්රිකෝණය, චතුරශ්රය, රොම්බසය, ෂඩාශ්රය.
(4)
පුස්තකය, පරිච්ඡේදය, ඡේදය වාක්ය.
(1)
කත-කාන්තාව, සියපත-නෙළුම, පර්වතය-ගිරි,නුවණ-ඇස.
(2)
කුරුල්ලා-විහඟ,ශාස්ත්රය-ධර්මය,වත-මුහුණ,මත්ස්යයා-මසු.
(3)
වෙළෙන්දා-වාණිජ,රථය-රිය,දෙවියා-අසුර,අත-බාහු.
(4)
වෘක්ෂය-ගස,මල-පුෂ්පය,අලුයම-ප්රභාතය,හිස-ශීර්ෂය.
(1)
භූමි- පොළොව, පඨවි, මිහි, ධරණි.
(2)
සූර්යයා- රවි, හිරු, දිනකර, දිනිඳු.
(3)
මුහුද- සයුර, ජලනිධි, සමුද්රය, කරදිය.
(4)
සුළඟ වායු, නල, වාතය, පවන.
(1)
ප්රබන්ධ - සුප්රබන්ධ.
(2)
ආගමන - විගමන.
(3)
ශත්රැ - මිත්ර.
(4)
උක්ත - අනුක්ත.
(1)
සංචාරකයා සමින් වැසූ පාවහන් පැළඳ ගමන් කළේය.
(2)
අසරණ දරුවා සිඟා ගත් බත් කමින් සිටියේ ය.
(3)
බන්ධනාගාර නිලධාරියා සිරකරුවා දමින් බැන්ද එතැනට ගෙන ආවේය.
(4)
දුටුගැමුණු රජතුමා 'ස්වර්ණමාලී' නමින් මහා ථූපය නම් කළේය.
(1)
'රේඵය' වෙනුවට 'ර්' යෙදිය හැකිය.
(2)
'සම්භාව්ය ක්රියාව' කාලාර්ථයේ මෙන්ම අනියමාර්අථයේ ද යෙදේ.
(3)
'නටමි' යනු වර්තමාන කාල, උත්තම පුරුෂ, ඒකවචන ආඛ්යාත පදයකි.
(4)
ඓතිහාසික යන වචනය මෙන්ම ඓඓතිහාසික යන්න ද නිවැරදි ය.
(1)
සැනසුම.
(2)
ලස්සන.
(3)
දවස.
(4)
තනතුර.
(1)
ද්යා ච වි ව ති න් ක්ර
(2)
ගි ල අ ව න කු න් ය
(3)
ර් සේ ධ න ම
(4)
ගෝ කු ළු මී රු
(1)
දේවාලය දිරා ගොස් තිබූ නිසා හිස මත කඩා වැටීම.
(2)
යම් පිහිටක් බලාපොරොත්තුවෙන් ගිය විට එය ඉටු නොවීම.
(3)
එ කරදරයක් අතරතුර තවත් කරදරයකට මුහුණ දීම.
(4)
පිහිටක් බලාපොරොත්තුවෙන් ගිය විට තවත් විපතකට මුහුණ පෑම.
(1)
ලබා ගත නොහැකි දෙයකට බලාපොරොත්තු තැබීම.
(2)
ඉතා අමාරුවෙන් යමක් ලබා ගැනීම.
(3)
නැති දෙයක් කෙසේ හෝ ලබා ගැනීම.
(4)
සඟවා ගෙන තිබෙන දෙයක් ඉල්ලා ගැනීම.
(1)
A හා B පමණි.
(2)
A හා C පමණි.
(3)
B හා C පමණි.
(4)
C හා D පමණි.
(1)
මම ද නංගි ද මල්ලි ද ගමට යති.
(2)
මම ද නංගි ද මල්ලි ද ගමට යමු.
(3)
මම ද නංගි ද මල්ලි ද ගමට යයි.
(4)
නංගි ද මල්ලි ද මම ද ගමට යමි.
(1)
ගායකයෝ ගී නොගයති'යි පිරිස හූ කීහ.
(2)
තරුවන් පිණිස යමක් කරන්නැ'යි නගරාධිපතිතුමා ඉල්ලා සිටියහ.
(3)
සියලු ජාතීන් සාමයෙන් ජීවත් වෙත්වා!
(4)
එදිරිවීර සරච්චන්ද්ර දක්ෂ නාට්යකරුවෙකු මෙන්ම ප්රකට නවකතා රචකයෙක් ද විය.
(1)
HEFG
(2)
FEGH
(3)
FHEG
(4)
FEHG
(1)
මම කලාතුරකින් කුඹුර දෙසට යමි.
(2)
මම බොහෝ කලකට පසු කුඹුරට යමි.
(3)
මම ඉඳහිට කුඹුර දෙසට ගොස් පැමිණෙමි.
(4)
මම මාස කිහිපයකට පසුව කුඹුරට යමි.
(1)
ගුණදාස අමරසේකර මහතා ය.
(2)
මහගමසේකර මහතා ය.
(3)
විමල් දිසානායක මහතා ය.
(4)
පරාක්රම කොඩිතුවක්කු කොඩිතුවක්කු මහතා ය.
(1)
රුවින දිලෙන අබරණ කැලුම ගත යෙදී.
(2)
කුරා කුහුඹු මිනිස් යන්ත්ර.
(3)
මී දේ දුව ඉසට නැගු ව - ඉඳුනිල් මිණි සේසතක් ය.
(4)
මිහිලිය නළලේ අංජන තිලකේ.
(1)
පසු පස කකුල
(2)
කන් දෙක
(3)
අමුඩය
(4)
වල්ගය
(1)
දෑ උරුමය ඇතිව සිතේ.
(2)
දෑතේ සවියෙන් යි පුතේ.
(3)
සුරු විරුකම් ඔබට ඇතේ.
(4)
මව්බිම දෙස බලන් පුතේ.
(1)
පල මල පිපිලා.
(2)
හුණුවටයේ කතාව.
(3)
සිංහබාහු.
(4)
ගුරුතරුව.
(1)
මර උගුල් ය.
(2)
වඳුරන්ගෙ පාදයන් ය.
(3)
පාවහන් ය.
(4)
සතුන්ගේ හම්පොතු ය.
(1)
වන වැනුමක් ගැනය.
(2)
හිරු බැස යන අවස්ථාවක් ගැනය.
(3)
රජකුගේ සිරි යහනක් ගැනය.
(4)
නිශා වර්ණයක් ගැනය.
(1)
වචනාර්ථය හා ව්යාංග්යයෙන් කියවෙන අර්ථ අවබෝධ කළ යුතු අතර හදවතට හා බුද්ධියට ගෝචර වන කොටස් දැනගැනීම දැන ගැනීම ප්රමාණවත්ය.
(2)
මතුපිටින් පෙනෙන අර්ථ හාවන්ගෙන් කියවෙන කොටස් අවබෝධ කළ යුතු අතර බුද්ධිගෝචර හා හෘදයගෝචර කොටස් දැනගත යුතුය.
(3)
වචනය මතුපිට අර්ථය මෙන්ම ව්යාංග්යයෙන් කියවෙන අර්ථය ද බුද්ධියට ගොදුරු වන කොටස මෙන්ම හදවතට ගොදුරුවන කොටසද අවබෝධ කරගත යුතුය.
(4)
මතුපිටින් පෙනෙන වචනාර්ථය අවබෝධ කළ යුතු අතර බුද්ධිගෝචර හා හෘදගෝචර කොටස් දැනගත යුතුය.