(1)
පාසල් අධ්යාපනයට ගෘහ කර්මාන්ත හා ග්රාමීය වෘත්තීය අධ්යාපන ක්රම ඇතුළත් කිරීම මගින් රැකියා අංශයට විසඳුමක් ලැබුණා පමණක් නොව ශිෂ්යයාගේ නිර්මාණශීලිත්වය මතුවීම ද සිදු විය.
(2)
පාසල් අධ්යාපනයට ගෘහ කර්මාන්ත හා ග්රාමීය අධ්යාපන ක්රම ඇතුළත් කිරීම මගින් රැකියා හිඟය මගහැරුණු අතර අත්කම් ඉගැන්වීමෙන් ශිෂ්යයා නිර්මාණකරණයට යොමු කිරීම ද සිදු විය.
(3)
රැකියා හිඟයට පිළියමක් ලෙස ගෘහ කර්මාන්ත හා ග්රාමීය වෘත්තීය අධ්යාපන ක්රම අධ්යාපනයට ඇතුළත් කිරීමෙන් අත්කම් ඉගැන්වීමත් නිර්මාණශීලී ශිෂ්යයන් බිහි කිරීමත් සිදු විය.
(4)
ගෘහ කර්මාන්ත හා ග්රාමීය වෘත්තීය අධ්යාපන ක්රම අධ්යාපනයට ඇතුළත් කිරීමෙන් රැකියා හිඟය නැතිවුණු අතර අත්කම් ඉගැන්වීමෙන් ශිෂ්යයන්ගේ නිර්මාණශීලිත්වය ද ඉස්මතු විය.